Politica de Anulare și Retur

1. Anularea Comenzii

Clientul poate anula o comandă doar dacă procesul de preparare a mâncării nu a început. De regulă, acest interval este de maxim 5 minute de la plasarea comenzii.

Pentru anulare, vă rugăm să ne contactați telefonic imediat la numărul afișat pe site.

2. Dreptul de Retragere

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), produsele alimentare care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapidsunt exceptate de la dreptul de retragere. Odată livrate, produsele nu pot fi returnate decât în cazuri de neconformitate.

3. Produse Neconforme

Dacă produsele livrate nu corespund comenzii dumneavoastră (produs greșit, lipsă produs, produs deteriorat sau neconform calitativ), vă rugăm să ne sesizați pe loc sau în maxim 30 de minute de la primirea comenzii.

În aceste cazuri, ne angajăm să:

  • Înlocuim produsul neconform în cel mai scurt timp posibil;
  • Returnăm contravaloarea produsului, dacă plata a fost efectuată online;
  • Oferim un voucher pentru o comandă viitoare, la alegerea clientului.

4. Restituirea Sumei

În cazul comenzilor anulate valid sau a retururilor acceptate pentru plățile online, restituirea sumei se va face în contul din care a fost efectuată plata, în termen de 3-14 zile lucrătoare, în funcție de procesatorul de plăți și banca emitentă.

Demi's Delivery